opbouw in de klas

Hier meer praktische informatie over onze school:

Passend onderwijs

Passend onderwijs is inclusief onderwijs, zodat alle kinderen de kans krijgen zich optimaal te ontwikkelen. In een voor hen geschikte omgeving.
passend passend
meer info

Oudercommunicatie

Op de Opbouw maken we gebruik van de BasisOnline Ouderportaal app voor de communicatie tussen school en ouders.
basisonline basisonline
basisonline

Schooltijden en vakantierooster

Hier vind je de schooltijden en vakanties. De studiedagen vind je terug in de kalender van het Ouderportaal.
Meer info

Schoolgids

Een schoolgids is een informatief document dat ouders en leerlingen inzicht geeft in het beleid, de procedures en de verwachtingen van een school.
Schoolgids

Ambities en speerpunten

SALTO-school de Opbouw gaat de komende schoolplanperiode 2021-2025 zich richten op het nog beter vormgeven van ons onderwijs.
speerpunten

Medezeggenschap

Ook op de Opbouw is het van belang dat je als ouder mee praat over allerlei zaken van de school. Je mag je stem laten horen in de MR.
meer info